13. septembril toimus Tallinnas Ristiku Põhikoolis Erasmus+ programmis akrediteeritud üldhariduskoolide õpirände koordinaatorite kohtumine, kus sedapuhku keskenduti sellele, kuidas Erasmus+ saab toetada digiarengut koolides.
Sündmuse võõrustaja Ristiku Põhikool on osalenud Erasmus+ programmis viis aastat, mille jooksul on kool teinud märkimisväärseid samme hariduslike erivajadustega õpilaste toetamisel ja mitmekesisuse väärtustamisel. Õpetajad jagasid oma kogemusi, kuidas Erasmus+ programm on andnud uusi ideid nii õppekava strateegiliste eesmärkide saavutamiseks kui ka õpetajate professionaalseks arenguks. Samuti tutvustasid õpetajad head tava jagada õpirände kogemusi koolis korraldatavatel regulaarsetel Erasmus+ seminaridel.
Arutleti nii Erasmus+ programmi digiprioriteedi ja selle juurde kuuluva põimitud õpirände olemuse ja tulemuste üle, praktilist vaadet lisas Tartu Jaan Poska Gümnaasiumi inglise keele õpetaja Carmen Neerut.
Samuti esines Tallinna Ülikooli digitehnoloogiate instituudi professor Mart Laanpere ettekandega Erasmus+ projektide potentsiaalist digiõppe võimendajana. Oma ettekandes keskendus ta digiõppe trendidele ning digitehnoloogia mõjule koolis. Iga kool võiks alustada digiõppe ja –arenduse lisamisest kooli arengukavasse või luua eraldi strateegia kooli digiküpsuse tõstmiseks, ütles Laanpere.
Erasmus+ programmis akredieeritud üldhariduskoolide õpirände koordinaatorid kohtuvad kahel korral aastas. Järgmine kohtumine leiab aset jaanuarikuus Paides.